Customer Support Specialist

De klant centraal

Als Customer Support Specialist staat de klant voor jou centraal. Het is jouw missie om onze klanten te ontzorgen door vragen snel en goed af te handelen. Je adviseert, informeert en ondersteunt de klanten en zorgt ervoor dat zij snel en efficiënt worden geholpen. Een potentiële klant aan de lijn? Jij weet als geen ander hen te inspireren over de voordelen van de Lease a Bike regeling en zet dit contact snel om naar een waardevolle lead voor het sales team.

Naast deze taken ga je ook bezig zijn met:

  • Het beheren van de verschillende communicatiekanalen (chat, mail, telefoon) van het Customer Support Team om zo onze klanten optimaal te ontzorgen. Dit team onderhoud het contact met werkgevers, werknemers en onze partners de fietsenwinkels;
  • Het beheren en het tijdig updaten van het Lease a Bike platform;
  • Het ondersteunen van de collega’s uit de Sales-, Dealer-, Marketing- en Activatie-team. Hierdoor krijg je ook de mogelijkheid om een kijkje te nemen binnen de andere afdelingen;
  • Procesverbetering om zo onze dienstverlening continu te blijven verbeteren.


Vacatures

Wat vragen we van jou?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal en hebt bij voorkeur een goede beheersing van de Engelse taal;
  • Je krijgt energie van klantcontact en doet er alles aan om ook een negatieve klantervaring om te zetten naar iets positiefs;
  • Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega met meer dan twee jaar ervaring in klantgerichte rollen. Je staat bekend om je betrokkenheid en proactieve aanpak, en bent klaar om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze groeiende organisatie.

Wat bieden wij?

  • Een bruto maandsalaris op basis van je ervaring;
  • Een 13e maand, 8% vakantiegeld én een jaarlijkse winstuitkering;
  • Een gloednieuwe leasefiets naar keuze (Pon-merk) met een maandelijkse werkgeversbijdrage;
  • 31 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur) - genoeg tijd voor leuke dingen;
  • Een Shuttel mobiliteitskaart waarmee je zakelijk kunt reizen;
  • Een gezonde lunch op kantoor in Amersfoort tegen een kleine bijdrage;
  • Een thuiswerkplek door ons gefaciliteerd met de mogelijkheid voor een netto thuiswerkvergoeding voor de thuiswerkdagen;
  • Een aantrekkelijke pensioenregeling van 30% waarbij BMS 20% bijdraagt en aantrekkelijke korting op Pon-producten.
Proces

Sollicitatieproces

1

Jouw sollicitatie

Sta jij klaar om deze uitdaging met ons aan te gaan? Solliciteer dan direct en stuur ons jouw CV en een motivatiebrief.

2

Eerste gesprek

In het eerste gesprek maak je kennis met de Team Lead Customer Support en een directe collega.

3

Tweede gesprek

In het tweede gesprek maak je kennis met de Operations Manager en een directe collega.

4

Welkom bij Lease a Bike

We hebben een match! Ben jij net zo enthousiast als wij, dan kan je snel starten!

Solliciteren

Werken bij Lease a Bike

Biking Person

De mens centraal

We hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Daarom bieden we altijd voldoende begeleiding.

Smiley Happy 1

Summer&Winter Labs

Gedurende het jaar staan er inspirerende workshops en seminars klaar om jouw kennis en vaardigheden te verrijken.

Group 14

31 vakantiedagen

We bieden je 31 vakantiedagen per jaar, zodat je ruim de tijd hebt voor ontspanning en avontuur.

Currency Euro Circle

Een leasefiets

We delen onze passie voor het fietsen graag. Daarom ontvang je een maandelijke bijdrage voor een leasefiets.

Bekijk het team

find bike